افتتاح رستوران سام درخشانی!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
افتتاح رستوران سام درخشانی!
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 841
نویسنده : اشکان یوسف خان گرجی

 سام درخشانی، بازیگر سریال «آوای باران» با افتتاح رستوران «خونه» به جمع بازیگران صاحب رستوران پیوست.
چندی پیش برنامه سازان یک تلویزیون اینترنتی برای او در این رستوران تازه تاسیس جشن تولد گرفتند و غافلگیرش کردند.
درخشانی روز گذشته در همین رابطه متنی را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:


اینجا خونه ست ولی نه خونه من خونه همه ما،امیدوارم بتونم با تک تک شما سر میزای این رستوران بشینم و معاشرت کنم. اصلا دلم نمیخواست رستورانمو رسانه ای کنم ولی دوستان خوبم تو تی وی پلاس منو سورپرایز کردن و واسم یه گزارش و جشن تولد گرفتن که اگه دوست داشتین می تونین برین به ادرسی که گذاشتم و ببینین و اگرم دوست دارین یه تجربه متفاوت داشته باشین:غذارو بیرون نخورین بیاین خونه. منتظرتون هستم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , افتتاح رستوران سام درخشانی! , ,



مطالب مرتبط با این پست
.